Chat


-->

Videók, Shin közelebb került Suzyhoz, Elle Girl magazin cikke,

2012. július 21.
Videók:
Shin a Big kdráma színfalai mögött
Shin a fanmeetingen (120714)1.
Shin a fanmeetingen (120714) 2.
Shin a fanmeetingen (120714) 3.
Shin a fanmeetingen (120714) 4.
Shin a fanmeetingen (120714) 5.
Shin a fanmeetingen (120714) 6.
Shin a fanmeetingen (120714) 7.
Shin a fanmeetingen (120715)
Fellépés Usher - DJ got us fallin' in love (110515) Ilyenkor még 5-en voltak J.G ekkor még nem volt a csapatban...
Shin cut 1 vs 100 műsorból


Shin feltárja a titkot hogy közelebb került a Miss A Suzyhoz:

A színész Shin Won Ho aki a CROSS GENE tagja, feltárta a közönség előtt a titkát a Július 17-én levetített KBS 2TV 1 vs 100 műsorában hogy közel került Miss A Suzyhoz.

Shin Won Ho aki a 18 éves Kang Kyun Joon szerepét játsza a híres 'Big' drámában kijelentette:' Én nem gondoltam volna hogy amikor találkoztam Gong Yoo sunbae-mel ennyire megfogok változni belülről. De amikor együtt játszottam Suzy sunbae és Lee Min Jung sunbae-vel.

Hozzátette: " Lee Min Jung sunbae nagyon könnyen veszi az akadályokat és gondoskodó. Én nagyon hálás vagyok Suzy sunbae-nek(bár fiatalabb) egy 'hello' de ő azt mondta kényelmetlenül érzi magát hogy így köszöntem neki ( valakitől aki idősebb mint ő). De mondtam neki én így fogom üdvözölni mert egyébként ő a sunbae."

Shin Won Ho még azt is feltárta hogy két jelenetben képes volt közelebb kerülni. " Volt egy olyan jelenet a Big drámában ahol Suzy megütött engem. ... és ő tényleg erősen megütött. Bocsánatot kért nem akarta igazából mert elég könnyen megütött. Végül kaptam 6 ütést és mondtam " YAH! Üss meg keményebben!" "Ezután nagyon közel kerültünk egymáshoz," mondta.

Source: @fuckyeahcrossgene
Translate: Yoori

CROSS GENE tagja váltak a dandy urakká az Elle Girl magazinban:

Az idol csapat a Cross Gene vált a dandy urakká az Augusztusi Elle Girl magazinban.

A csapat tagjainak a szürke tónusú divat illik legjobban a stílusukhoz. A tagok Takuya és Shin akik néhány fényképen együtt megmutatták a bájos személyiségüket, sportos viharkabátban és a kardigán divatot is.

Takuya aki már Japánban is modellként tevékenykedett egy természetes kisugárzása van, lenyűgözte a stáb tagokat és megfelelő pózokat mutatott be és profi módon nézet a kamerába.

Az interjú lezajlott majd mentek a következő helyszínre, a tagokat büszkeséggel töltötte el a La- Di-Da-Di számuk.

"Van egy keleti kultúra a három országban, csak mi a Cross Gene képesek vagyunk összhangban megjelenni." magyarázták a tagok.

Teljes cikket a fiúkról megtaláljátok az Augusztusi Elle Girl magazinban!

Source: @fuckyeahcrossgene
Translate: Yoori

Képek:
Haru hana vol. 13 magazin


Fanmeeting (120715):
















Takuya:


Takuya JP News képek:




Shin az 1:100 műsorában:
Fordítás: Volt egy olyan jelenet a Big drámában ahol Suzy megütött engem.
Fordítás: ... és ő tényleg erősen megütött.
Fordítás: Bocsánatot kért nem akarta igazából mert elég könnyen megütött.
Fordítás: Végül kaptam 6 ütést és mondtam " YAH! Üss meg keményebben!"

@fuckyeahcrossgene

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése