Chat


-->

Takuya weibo üzenete, Ulzzang TV cuttok

2012. július 22.

Takuya Weibo üzenete(120720):


Fordítás:
Hello mindenki~ Én vagyok a Cross gene TAKUYÁJA!
Már 1200 követőm van, nagyon köszönöm mindenki támogatását ^^
Egyre több embert látok a weibonkon, sok feltöltés lesz ha így követtek továbbra is ♪

A weibon szintén Koreai és Kínai,
Lesznek Kínai tartalmak segítenek a kínai stábtagok a fordításban, így a kínai tartalmakat nem én írom de én mondom mit fordítsanak.
Amint megtanulok kínaiul fogom használni a tudásom Weibon ^^ w

Mai képeim még a debut fellépésünk idején készült.
Június 7-én, már több mint egy hónappal ezelőtt.
Zenei műsorok, ének felvétele, model események, stb. Azt hiszem ebben a hónapban elég elfoglalt voltam.
Mi folytatjuk hogy a legjobbak legyünk ^^!
Remélem nemsokára megyünk Kínába!
Bízzunk benne hogy láthatunk mindenkit, várjatok ránk!!
Oké, ez minden amit akartam elmondani nektek ma
Viszlát (^^)



Ulzzang TV Cut (120720):

A csajszinak nagyon megtetszettek a srácok ^^ főleg Shin xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése