Chat


-->

KRUSH interjú, Shin mint 'erős férfi', A csapat célja a világismeretség, videók, képek

2012. július 26.
K-RUSH vol 5. Interjú:


1. Kérdés:
Mikor tud igazán frusztrálni a híres vezető Takuya?

Sangmin: Um~ Mi együtt élünk egy dormban, amikor kötekedik Takuya és rengeteget beszél mielőtt elmennék aludni. Ez egy kicsit dühít.
Shin: Takuyával vagyok egy szobában, amikor zuhanyzik én viszem fel az egész ágyat de gyakran úgy szokott végződni hogy ő a földön alszik ez kicsit őrült tőle.
J.G: Akkor tudok igazán megharagudni ha Takuya-nii megőrül. Mikor csend van akkor biztosak lehetünk benne hogy Takuya-nii meg fog őrülni. (Takuya nevetésbe tör ki.)
Casper: Nem tudom~. Vajon ő tényleg ennyire őrült?
Yongseok: Mikor Takuya-nii stresszes, segítek neki lenyugodni. Így ő remélhetőleg nem mérges rám úgye? (nevetés)
Takuya: (nevetés) Most válaszolok a kérdésedre! Mint amit mondott Sangmin, ha zsarnokoskodik persze hogy megőrít engem(nevetés) Nem akarok megőrülni mikor Shin-nii hozza az ágyakat, de ő annyira mélyen alszik, lehetetlen hogy ideges. Yongseok ~ Én gyönyörű? (nevetés) Nem különösebben vagyok dühös Casperre úgy gondolom. És a válaszom nem egyáltalán nem vagyok mérges rád J.G! Mikor csend van, tényleg megőrülök. (nevetés)Én egy olyan típusú ember vagyok hogy nem mondok semmit ha ideges vagyok. Tehát amikor nyugodt vagyok legyetek óvatosak~! (nevetés)
Shin: Takuya a koreai nyelvet folyékonyan beszéli és halk szavú, de gondoskodik mindenkiről körülötte. Neki köszönhetően most már gond nélkül haladhatunk tovább!

2.kérdés:
Shin szuper elfoglalt a dráma filmezésével: mi a reakciótok amikor meglátjátok visszatérni a dormba?

Yongseok: Szerintem Shin-nii nagyon fáradt amikor hazatér a forgatás után. Mikor hazaér mindenki alszik már... Ez valószínűleg nem dobja fel a hangulatát igaz? (nevet) Um~ Mit szólnál ahhoz hogy megágyazzak neked? Hogy Shin-nii tudjon egyből aludni, ha a nappalin átszalad. Nem könnyű vele megegyezni?
Shin: Elképesztő vagy~ (nevetés)
Sangmin: Mikor Shin-nii megérkezik, látom hogy Takuya nyitva hagyja a szobájuk ajtaját hogy kényelmesebb legyen neki, úgye?
Shin: Most kinyilvánítom véleményemet~ Igazából amikor hazatérek akkor a ház nagyon csendes mert mindenki alszik. Nagyon nyugtató. Legjobb! (mindenki nevet)
Takuya: Shin-nii ha nem a drámát forgatják velünk próbál és megjelenik zenei műsorokba. Nagyon elfoglalt de jól kezeli a helyzetet, igaz? És soha nem panaszkodik! Azt gondolom ez csodálatos.

3. Kérdés:
A dívat és a stílusok megszállottja
Mi a 'legfontosabb kiegészítő' ami nélkül Casper nem megy bulizni?

Sangmin: Casper-nii nagyon jól választ színeket. Szerinte a különböző kombinációk, színűkkel klasszak. Szerintem a színek a szenvedélye.
Shin: Aha egyetértek. Színek a legfontosabb neki a divatban! Casper-nii nagyon jó benne.
Yongseok: Mindenki azt mondta hogy Casper-nii nagyszerű a színek keverésében, de őt is nagyon érdeklik a kiegészítők. Jó párosítja azokat, ezzel hívja fel a figyelmet maga körül.
Casper: Aha. Azt hiszem mindenkinek igaza van. Szeretem a divatot és a színek párosítását. Úgy gondolom hogy a kiegészítők és cipők nagyon fontosak!
J.G: Casper-nii stílusa a hip-hop keverve gey kis poppal.
Casper: Igen, de nem úgyanolyan mint ez egyértelműen különböznek! Mostantól szeretném kialakítani a saját stílusomat.

4. kérdés:
Mit gondoltok maknae Yongseok 'ez igazságtalan'?

Takuya: Um~ Elsősorban nem az idő számít igaz?
Shin: Nem nem. Megkérdeztem nem sok a szívesség és a megbízás. Mindig azt teszi amit kérem, de titokban rossz néven veszi ezt. Köszönöm hogy mindent megtesz haladéktalanul.~
Sangmin: Nem hiszem hogy neki baj lenne.
Yongseok: Nem, nem, nem nem mindenki kér tőlem dolgokat úgye? Elég kemény ~ (sír) még Takuya- nii rendezkedik körülöttem. Több figyelmet kap Koreától. (nevet) De jó dolog maknaenak lenni hogy sok idősebb testvérrel vagyok körülvéve, nekem ez megnyugtató akárhova is megyünk.

5. kérdés:
J.G aki Kínában született:
Nehéz a tengerentúlon élnie?

Takuya: Hát megszokta, más az étel kultúra, igaz? Tudom tökéletesen mi a kedvenc étele! 제육볶음 ( Jeyuk Bokkeum, Rántott sertésborda és piritott rízs) úgye? (mindenki nevet) Nincs olyan étel amit utálna.
Casper: Ő szereti 떡볶이 ( Ddeokbeokki, fűszeres rizstorta) de a fő kedvence a Jeyuk Bokkeum. (nevet) Nem nagyon szereti a tenger gyümölcseit. Rosszban van a halakkal! De én is. (nevetés) A legnehezebb rész a kommunikáció azt hiszem. Mert hasonló az enyémhez. (nevetés) Mint a bátyja aki szintén kínai, látom az ő szemszögéből a dolgokat, amit el kell viselnie.
J.G: Minden igaz volt~ (nevetés). Amit mondtak mindent elmondok! A kedvencem Jeyuk Bokkeum. És utálom a tenger gyümölcsét. Ez így van (nevetés) Mert én és Yongseok vagyunk a maknaék, hálás vagyok az idősebbik testvérekre. Ők mindig segítenek az éneklésben és a táncban.

Source: @fuckyeahcrossgene
Translate: Yoori




UlzzangTV Shin Wonho interjú Hong Young Gi sztori? 'Energikus férfi'

Cross Gene tagja Shin Wonho megmutatta az energikus megjelenését a forró témában.

A legújabb vígjáték TV " UlzzangTV házigazdája Hong Gi Young" meglátogatta s KBS 2TV "Big" interjúját az egyik Shin Wonho volt aki rengeteg vicces dolgot mesélt.

Az interjú során Hong Gi Young (Big) Kang Kyung Joon aki visszatér a helyére és Yoon Jae " kérte Shon Wonhot aki azt mondta: 'Spoiler ez nem megengedett. De azt mondom hogy csak neked', ő állt Hong Gi Young mellet és vezette hátra és tovább folytatta az interjút.

Mikor Shin ugratta Hong Gi Young-ot ' Tudod én egy erős ember vagyok', mondta nevetve.

Hong Gi Young is értette a viccet: ' Én vagyok a Resident Stalker' az első idol csapat izgatottan rázza a pókhálót a Cross Gene tagjai akiknek ' hosszú lábaival akarnak átsétálni a hídon és menni tovább.'

Ezen túlmenően Shin bandájában a Cross Gene napokban felvételeken tevékenykednek. Művészek célul tűzték ki a pletykák megmagyarázását.

Source: @fuckyeahcrossgene
Translate: Yoori

A multinacionális csapat célja a világ ismeretség?

A multinacionális csoport a Cross Gene zenéje jó reakciókat kap a koreai rajongóktól.

Július 21-én az MBC Music show! műsorában a Cross Gene megjelent a debutáló számukkal. A csoportnak kiváló kombinációjú génjeik vannak.

Eleinte a Cross Gene a hazai debutálásukkal nagy sikerre tettek szert a koreai rajongóktól. De a közelmúltban a Music show!-ban megmutatták az egyedi tehetségüket és nyugodt hozzáállásukkal ellenére egy intenzív showt mutattak be.

Ezen felül a legnagyobb ügynőkségnél Japánban az AMUSE KOREA, és az Universal Music megteremti a sikerüket Ázsiában és talán az egész világon. Törekednek arra hogy képviselői legyenek Koreának és szeretnék meghódítani a hazai színpadot először.

Cross Gene albumát a híres DJ Frank E adta a zenei aláfestést aki ismert művészekkel dolgozott együtt pl: Justin Bieber, Chris Brown, Flo Rida, Black Eyed Peas, Eminem. Kento Mori a koreográfiát tanította be aki együtt dolgozott: Madonnával, Neyoval és Chris Brownnal.

Az ügynőkség tagjai azt mondták hogy a legfontosabb dolgokat nem szabad figyelmen kívül hagyni. Mint a csoport akik képviselik 3 országot, Koreát, Kínát és Japánt, szeretnénk hogy elismert tehetségek lennének és nem csak a megjelenésük lenne a fő szempont.

Source: @fuckyeahcrossgene
Translate: Yoori

Képek:
Channel V:


Idol Star Olympics (120722):




@fuckyeahcrossgene

Videók:

Big dráma szereplőivel interjú Shin 1:56-tól beszél
Fanmeeting(120714-15)
Fancam Fanmeeting (120715) Shin elvan a háttérben xD
Fancam Fanmeeting (120715) J.G Shin Yongseok és Takuya *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése