Chat


-->

Fanmeeting beszámoló videó és képek. FujiTV, NBA ügynökség, Daum profil

 2012. július 9.
Fanmeeting:

Egy rajongó beszámolója a fanmeetingről:

Ma (július 7-e) a Cross gene első fanmeetingje! Terada Takuya anno először egy színházi jelenetben a Buddy aki a kedvenc színészem lett Japánban, és most vezetője egy kpop bandának, így támogatnom kell!

A fanok mind ott voltak a Mokdong Hyundai áruházban a Bandy & Lundi könyvesboltban. Nem a kedvenc helyem mert olyan mint egy előszoba de mind egy is volt ez.

Elmentem pár fan tábla mellet, (többnyire U-kiss-es) úgy gondoltam főleg ők lesznek ott. De nem. A hat ember közül kijött egy ember és akkor láttam hogy Takuya az, és akkor eszembe jutott az összes fandom cuccaim amik Japánban vettem, és az emlékeztetettet mindenre amit szerettem, és elfogott a szédelgés és az izgalom.

A 29. voltam a sorban ami egy szűkös folyóson volt, így nem sok mindent láttam, amíg el nem jutottam az asztalig. Yongseok volt az első az asztalnál aki elképesztő, káprázatos és nagyszerű volt, elfelejtettem hogy kell lélegezni egy pillanatra, de utána minden rendben volt, mer az édes kisugárzása volt, és egyáltalán nem volt meglepődve hogy egy külföldi rajongó áll előtte. Megkérdezte a nevem (és én megragadtam az alkalmat és mondtam neki: GAAAH nagyon jó illatod van.) Aztán elmondtam a nevem, neki nagyon tetszett, és ennyi volt. Mentem tovább.

Jah és ez mind angolul történt. Nagyon meglepődtem mert az angol nyelv nem volt kényelmetlen a fanmeetingen. A kisugárzásom nem okozott pánikot, így hálás voltam a változásnak.

Következő Takuya volt. Mondtuk egymásnak Koreaiul hogy szia, ahogy mondta a hellot a kisugárzása ragyogott, majd utána üdvözölt Japánul is. Úgy tűnt nagyon boldog és meglepődött hogy tudok Japánul, de nem tudtunk hosszan elbeszélni. Én totálisan össze voltam zavarodva.

A következő J.G volt alig emlékszem rám mert a fejem nagyon zúgott, és nem láttam szinte semmit. Az alapvető üdvözlés megvolt angolul erre ő meglepődött . Megjegyezte hogy szép a nevem. Azt hiszem az emberek nem nagyon használják a Rebecca nevet és azt is mondta hogy csinos vagyok.

Utána Sangmin következet. Mondtam hogy hello angolul és koreaiul. Mondtam neki hogy boldog születésnapot, és úgy tűnt meglepődött hogy eszembe jutott a születésnapja. Ekkor gyorsabbra vettem az iramot de úgy láttam hogy a személyzetet és a srácokat nem nagyon érdekelte ez ^_^

Következő Casper volt! Valaki a sorban azt mondta hogy ő nagyon jól tud angolul de utána még én lepődtem meg az angol tudásán. Szó szerint beszélgettünk egy pillanatig és én kifakadtam: „ WOW jó az angolod!” és aztán mindenhol elöntött a forróság. Mikor a személyzettel mentem tovább megkérdeztem tőle hogy aláirná a T-Money kártyámat, rendkívül udvarias volt. Annak ellenére hogy a személyzet egy kicsit idegesek voltak „ RAWR NO”. Mindig szerettem az olyan idolokat akik ’ Hogy a szerelmem nem lehet a rajongóm is egyben.’

Utolsó Shin volt. Shin imádnivaló és nagyon izgatott volt, amikor beszélt velem. Megkérdezte hogy beszélek-e koreaiul, erre azt válaszoltam hogy egy kicsit beszélek. Azután mondta hogy ’ HI I’M SHIN’ aláírta a CD-t, nagyon jól nézet ki és vidám volt.

Ekkor a személyzet kikísért és 10 percig kellet engem ébrezgetni mert nem hittem el hogy milyen imádnivalókak is voltak.

És én újra megcsinálom az egészet a következő hétvégén. YAAAAY!
@fuckyeahcrossgene
Translate:Yoori



Fanmeeting videó(120707):
Shin fanvideó

Képek:
Fanmeeting Képek(120707):






































@fuckyeahcrossgene

A Cross Gene az NBA modelügynökséget választották(120706):
A multikulturális csoport a Cross Gene lett az arca az új utcai sport ruházatnak az NBA-ban.

Amuse Korea bejelentette a fiúk „ beleegyeztek a fotózásba július 6-án, Az NBA a Cross Genet választotta a 2012-es F/W szezonban.”

NBA a sportra, kultúrára és a stílusra fókuszál, valamint az engedéllyel rendelkező márkákra ami több mint 30 karakterből és kabalából áll a NBA csapatban. NBA áruháznak több mint 100,000 üzlete van kontinensek szerte a világon, és rengeteg koreai sztárt futattak a múltban. A Cross Generől tudjuk hogy három koreai két kínai és egy japán tagja van, a cég úgy érezte hogy tökéletesen illeszkednének a céghez hogy képviseljék a márkát.

A képviselők így folytatták: ’ Még csak egy hónap telt el a debutálás óta, és előszeretettel kapnak reklámok forgatására hívásokat. Hisszük hogy különlegessé teszik nemzetközileg is a márkánkat és egézséges imásukkal egy szinergikus képet hoznak létre.’

NBA még hozzátette: ’ Cross Gene mind képileg mint üdeségükben fiatalságukkal valamint egy szexi és férfias megjelenésükkel. Úgy érezzük hogy helyt fognak állni a tizenéves és huszonéves tinik körében.’
@fuckyeahcrossgene
Translate: Yoori

FujiTV (120706, 3:30-tól) és Takuyáról egy videó (120707)Daum profil készítés (120706):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése